CHAPTER 4

السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته ...

HOLAHOLA!!!hurm~tinggai lagi bapa ari ja dah nak sekolah.ampa semua da prepair diri ka untuk pegi sekolah?
jangan tanya aku sebab jawapan nya confim la dak kan :)
JANGAN JADI CAM AKU!KUATKAN SEMANGAT BELAJAR !
-pesanan ringkas dari budakmalas-
ampa-ampa kami nak jadi outsider.ampa rasa elok dak?
kami tak sanggop dah duk ostel.kalo kami duk ostel kami banyak main.-means bukan cam budak-budak ribena tuh uke,main cara remaja la-REMAJA KA AKU???
sebenaqnya aku tak sabaq ar tunggu umur 20 tahun!then nak ada rumah, kereta, duit and semua benda hasil keluaran peluh dari badan aku.hikhikhik.trail spm pon tak buad lagi ada jantung nak buah berangan~
apa yang aku mereben terok-terok ne???merapu ja sorang-sorang.
ukela.aku nak tidoq dah neh.esok hope aku dapat good friday kan-kan???wasalam!





No comments:

Post a Comment