CHAPTER 2

السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته ...
names aina hazwani.son's uncle zulkifli and aunty halipah.stay penang tapi penang panas ooo.
.budak SPM ne.tataw la nak nak pi jawab pa nanti.menuntut ilmu di smvbw.taw dak kat mana?kat butterworth.budak hostel AKA penjara!aku tak sombong tapi aku terlalu peramah sesangat nya :D
15.08 tarikh aku dilahirkan.seorang yang terlalu fanatik dengan warna pink tetapi suka menafikanya.sebenaqnya cek malu mengaku yang cek ne minah jambu!aku mengaku aku seorang yang mempunyai ego yang tinggi!ak tak suka mengaku kalau aku ska sesuatu.hikhikhik.buruk tak perangai aku.yang paling PENTING..seorang gadis yang mempunyai gigi HANTU!aku tak kesah kalo orang tak suka aku.sebab bagi aku orang tuh tak suka kita lama mana sangat kan nanti mesti orang tuh akan cari kita jugak :) dunt worry aku ne friendly...untuk pengetahuan ampa jugak aku ne seorang yang kurang ketinggian bukan pendek uke!

No comments:

Post a Comment